Veel gestelde vragen

  • Wat moet ik doen als ik mijn flat fee abonnement wil opzeggen?
    Graag ontvangen wij een schriftelijke opzegging per e-mail met jou opzegging. De mail kan je richten aan René van der Toolen en zijn mail is:
    info@flexwerkplekamsterdam.nl. Zodra we jou persoonlijke sleutel hebben ontvangen, storten we de borg (€ 50,-) terug
  • Ik ben mijn persoonlijke sleutel kwijt en ik kan het pand niet meer in, wat moet ik doen?
    Graag ontvangen wij een e-mail die kan je richten aan René van der Toolen en zijn mail is:
    info@flexwerkplekamsterdam.nl. Hij zal er voor zorgen dat je een nieuwe sleutel krijgt, helaas ben je wel je borg kwijt en zal je voor de nieuwe sleutel wederom een nieuwe borg moeten betalen
  • Het lukt me niet om een flexwerkplek in de agenda te reserveren
    Neem contact met ons op via
    info@flexwerkplekamsterdam.nl zodat wij je kunnen helpen en/of het probleem kunnen oplossen
  • Het Internet doet het niet
    Het Internet doet het alleen als je van ons de inlogcode en het wachtwoord hebt ontvangen (deze ontvang je zodra jij je geregistreerd hebt). Neem contact met ons op via de mail
    info@flexwerkplekamsterdam.nl en wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk oplossen
  • De voorraad is op (koffie, thee, wc papier, lamp)?
    Graag ontvangen wij een mail zodat we actie kunnen ondernemen. Deze kan je sturen naar:
    info@flexwerkplekamsterdam.nl
  • Ik heb een probleem met een andere flexwerker
    Probeer eerst samen tot een oplossing te komen. Lukt dit nou echt niet, dan kan je contact met ons opnemen via
    info@flexwerkplekamsterdam.nl
  • Er is onraad!
    Zodra jij je hebt geregistreerd, krijg je van ons het nummer dat je kunt bellen als er problemen zijn

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel dan je vraag aan Flexwerkplekamsterdam.nl via info@flexwerkplekamsterdam.nl

Email: info@flexwerkplekamsterdam.nl | Adres: Cruquiuskade 247 Amsterdam

FacebookRestClientException thrown

Session key invalid or no longer valid (102)